DAB+ TV-commercial on-air
02-06-2019
Vanaf vandaag is de door ons geproduceerde TV-commercial te zien op TV. Daarnaast wordt de commercial online ingezet en hebben we 12 volledig geanimeerde tag-ons voor de regionale omroepen geproduceerd.
De commercial is opgenomen in een greenscreen studio met een robotcamera (met daarop onze Arri Amira bevestigd). Iedere DJ is gedurende de draaidag los opgenomen en in de post zijn ze allemaal samengevoegd.

#TijdVoorOns
04-04-2019
In opdracht van Sanoma produceerde wij voor Hasbro een tweetal video's. Een video voor de Belgische kijker en een video voor de Nederlandse kijker waarin kinderen aangeven hoe vaak ze nu eigenlijk met hun ouders spelen...
Nieuw seizoen 'Race naar de KCA's' te zien bij Nickelodeon
Vanaf vandaag is het derde seizoen van 'Race naar de KCA's' te zien bij Nickelodeon.
Voor het derde jaar op rij produceren wij 4 afleveringen van dit programma in opdracht van Viacom.
Eijerkamp - 90 jaar woonplezier
31-10-2018
In opdracht van De Persgroep produceerde wij een jubileumvideo voor woonwinkel Eijerkamp.
In de 2 minuten durende video werden de speciale jubileumstukken door de familie Eijerkamp geintroduceerd. Speciale uitvoeringen van bijzondere meubels. Van topdesigners exclusief voor Eijerkamp.
PREMIERE: WFL DOCUSERIE
23-08-2018
Vanaf zaterdag 25 augustus zendt SPIKE televisie, 4 weken lang, iedere zaterdagavond een door Moving Art geproduceerde documentaire uit in de aanloop naar het 'WFL FINAL 8 WEEKEND'. Wekelijks worden twee athletes gevolgd tijdens de voorbereiding van hun gevecht met als uiteindelijke hoofdprijs 100.000 EURO.
Jords BBQ Zomer
21-06-2018
Vanaf vandaag zal wekelijks op de website van het Algemeen Dagblad een nieuwe video geplaatst worden van 'Jords BBQ Zomer'. In opdracht van de Persgroep produceerden wij zeven video's met wereldkampioen barbecueën Jord Althuizen.

Extra short Nespresso: De Boer & de boer - Recycling
16-05-2018
Ter aanvulling op de door ons geproduceerde documentaire serie 'De Boer & de boer' (in zowel Colombia als Indonesië), hebben wij voor Nespresso & BrandDeli een extra short in Nederland mogen produceren. Want wat gebeurt er nou met je Nespresso-capsule nadat je deze hebt ingeleverd?
Nerf campagne on-air
11-03-2018
Vanaf vandaag is in België de door ons geproduceerde campagne van Nerf te zien. In opdracht van BrandDeli produceerden wij zes shorts, een cromo en een tag-on. Een week lang heeft België de primeur, waarna de hele campagne vervolgens ook in Nederland te zien zal zijn op Nickelodeon.

Nieuw seizoen 'Race naar de KCA's'
23-02-2018
Vanaf vandaag is het nieuwe seizoen van 'Race naar de KCA's' te zien. Stef en Nienke gaan op zoek naar de vier verdwenen Blimps en moeten de spannendste opdrachten uitvoeren om te bewijzen dat zij 'KCA-waardig' zijn. Onderweg worden zij geholpen door Nederlandse en Vlaamse genomineerden.
Voor Nickelodeon maakten wij 4 afleveringen in de aanloop naar een grote 2 uur durende LIVE-show op 25 maart 2018.
Tweede seizoen 'De Boer & de boer' on-air, online en in de bioscoop
16-01-2018
Na ons succesvolle eerste seizoen van Nespresso's 'De Boer & de boer' (in opdracht van BrandDeli) is vanaf nu het tweede seizoen te zien op tv, online en in de bioscoop. Voor Nespresso maakten wij opnieuw een documentaire met Sacha de Boer. Ditmaal in West-Java. De documentaire is verdeeld in 5 shorts, cuttdowns, promo's, teasers, verdiepingen en een bioscoopversie.

Tweede seizoen 'All I Want For Christmas'
26-11-2017
Na het grote succes in 2016, hebben wij voor LibelleTV een tweede seizoen van 'All I Want For Christmas' mogen produceren. In 'All I Want For Christmas' brengt cabaretier Carolien Borgers haar gasten (Johnny de Mol, Huub van der Lubbe, Joris Linssen en Birgit Schuurman) naar hun kerstbestemming.
Binnenkort te zien op LibelleTV.nl.
Plan Nederland
05-11-2017
Voor Plan Nederland vlogen wij eind oktober met Sebastiaan Labrie en Pip Pellens naar Bangladesh om de problematiek rond gedwongen kindhuwelijken in beeld te brengen. Vanaf vandaag zijn alle reportages, shorts, commercials, verdiepingen, billboards en triggerfacts te zien op Comedy Central, Discovery Channel, FOX, MTV, National Geographic Channel, Spike, TLC & 24Kitchen
Destiny 2
Vanaf vandaag zijn de door ons geproduceerde shorts voor Destiny2 (Activision) in opdracht van BrandDeli op Comedy Central, Discovery Channel, Eurosport, FOX, FOX Sports, MTV, National Geographic Channel en Spike te zien
Nieuwe productie voor Libelle TV online: FIT 40+
21-05-2017
Vanaf vandaag is 'FIT 40+' te zien op LibelleTV. In opdracht van LibelleTV/Sanoma mochten wij 15 afleveringen produceren waarin Sander – personal trainer van de sterren, onder wie Bastiaan van Schaik en Albert Verlinde – met de Libelle tv-kijkers aan de slag gaat om weer fit te worden.
Kijkcijferrecord voor Kids' Choice Awards
12-03-2017
De door Moving Art geproduceerde 'Kids Choice Awards' (lokale show) hebben Nickelodeon een kijkcijferrecord opgeleverd. De (semi-) liveshow, waarin lokale prijsuitreikingen werden gecombineerd met internationale prijsuitreikingen, werd bekeken door maar liefst 168.000 kijkers (leeftijd 6+). De show behaalde onder kids in de leeftijd 6 tot 12 een marktaandeel van 30,9%.