Landstraat 208 | 1401 ET Bussum | info@movingart.nl | Tel: 0031 - 35 - 888 24 56 | 0031 - 6 - 111 67 938

© 2018 by Moving Art

  • White Instagram Icon

De Geheime Dagboeken van Ali B.

06-11-2019

In opdracht van Viacom/Comedy Central produceerde Moving Art een zestal shorts van 'De Geheime Dagboeken van Ali B.' in aanloop naar 'The Roast of Ali B. op 17 december 2019.

Boxing Influencers LIVE op Spike

20-10-2019

Aanstaande zaterdag zenden wij in opdracht van Viacom een ruim anderhalf uur durende LIVE-show van 'Boxing Influencers' uit. In Topsport Centrum Almere nemen 10 influencers het in de LIVE uitzending tegen elkaar op in de ring. 

Nickelodeon Familie Festival

25-08-2019

In opdracht van Viacom produceerde wij voor Nickelodeon een Aftermovie (3 minuten) en een Report (22 minuten) van het Nickelodeon Familie Festival. Nu te zien op het YouTube kanaal van Nickelodeon en op TV.

DAB+ TV-commercial on-air

02-06-2019

Vanaf vandaag is de door ons geproduceerde TV-commercial te zien op TV. Daarnaast wordt de commercial online ingezet en hebben we 12 volledig geanimeerde tag-ons voor de regionale omroepen geproduceerd.

De commercial is opgenomen in een greenscreen studio met een robotcamera (met daarop onze Arri Amira bevestigd). Iedere DJ is gedurende de draaidag los opgenomen en in de post zijn ze allemaal samengevoegd.

#TijdVoorOns

04-04-2019

In opdracht van Sanoma produceerde wij voor Hasbro een tweetal video's. Een video voor de Belgische kijker en een video voor de Nederlandse kijker waarin kinderen aangeven hoe vaak ze nu eigenlijk met hun ouders spelen...

KCA's 2019

21-03-2019

Zondag 24 maart zijn op Nickelodeon de Kids' Choice Awards te zien. Ook dit jaar verzorgt Moving Art in opdracht van Viacom de lokale content. Na een succesvolle LIVE-show in 2018, is er dit keer voor gekozen om de Nederlandse en Vlaamse winnaars op te zoeken en te verrassen.

Vereniging Eigen Huis

28-01-2019

Vanaf vandaag is de door ons geproduceerde serie 'Mijn Eigen Huis' te zien op TV en online.

In opdracht van BrandDeli en Vereniging Eigen Huis produceerden wij een viertal shorts, cutdowns en pre-rolls.

Nieuw seizoen 'Race naar de KCA's' te zien bij Nickelodeon

Vanaf vandaag is het derde seizoen van 'Race naar de KCA's' te zien bij Nickelodeon.
Voor het derde jaar op rij produceren wij 4 afleveringen van dit programma in opdracht van Viacom.

Ink Master: Meesters van de Lage Landen

10-12-2018

In opdracht van (en in samenwerking met) Viacom hebben wij de promo voor het nieuwe seizoen van Ink Master: Meester van de Lage Landen mogen produceren. Een creatieve en spectaculaire reveal van de nieuwe host van het programma: Dennis Weening.

Eijerkamp - 90 jaar woonplezier

31-10-2018

In opdracht van De Persgroep produceerde wij een jubileumvideo voor woonwinkel Eijerkamp.

In de 2 minuten durende video werden de speciale jubileumstukken door de familie Eijerkamp geintroduceerd. Speciale uitvoeringen van bijzondere meubels. Van topdesigners exclusief voor Eijerkamp.

PREMIERE: WFL DOCUSERIE

23-08-2018

Vanaf zaterdag 25 augustus zendt SPIKE televisie, 4 weken lang, iedere zaterdagavond een door Moving Art geproduceerde documentaire uit in de aanloop naar het 'WFL FINAL 8 WEEKEND'. Wekelijks worden twee athletes gevolgd tijdens de voorbereiding van hun gevecht met als uiteindelijke hoofdprijs 100.000 EURO.

WFL ZOMEREVENT

03-08-2018

Vanaf vandaag zendt SPIKE televisie wekelijks een door Moving Art geproduceerde meercamera-registratie uit. In opdracht van Viacom produceerden wij drie, 44 minuten durende afleveringen van een groots WFL-gala in Volendam.

Jords BBQ Zomer

21-06-2018

Vanaf vandaag zal wekelijks op de website van het Algemeen Dagblad een nieuwe video geplaatst worden van 'Jords BBQ Zomer'. In opdracht van de Persgroep produceerden wij zeven video's met wereldkampioen barbecueën Jord Althuizen.

Première 'Bart gaat vissen met Boaz'

09-06-2018

Vanaf vandaag is op Nickelodeon het nieuwe seizoen van 'Bart gaat Vissen met Boaz' te zien. Wekelijks gaan Bart en Boaz op zoek naar de coolste vissen. Iedere week met een andere werkwijze, hengel en resultaat!

Special van LIBELLE TV's: 7 Jaar Jonger

03-06-2018

In opdracht van Sanoma produceerden wij een 'SPECIAL' van onze reeds bestaande productie: '7 Jaar Jonger'. Waar normaal gesproken dames een metamorfose krijgen en er 7 jaar jonger uit komen te zien, was het nu de beurt aan 4 mannen. 

Extra short Nespresso: De Boer & de boer - Recycling

16-05-2018

Ter aanvulling op de door ons geproduceerde documentaire serie 'De Boer & de boer' (in zowel Colombia als Indonesië), hebben wij voor Nespresso & BrandDeli een extra short in Nederland mogen produceren. Want wat gebeurt er nou met je Nespresso-capsule nadat je deze hebt ingeleverd?

Nerf campagne on-air

11-03-2018

Vanaf vandaag is in België de door ons geproduceerde campagne van Nerf te zien. In opdracht van BrandDeli produceerden wij zes shorts, een cromo en een tag-on. Een week lang heeft België de primeur, waarna de hele campagne vervolgens ook in Nederland te zien zal zijn op Nickelodeon.

Nieuw seizoen 'Race naar de KCA's'

23-02-2018

Vanaf vandaag is het nieuwe seizoen van 'Race naar de KCA's' te zien. Stef en Nienke gaan op zoek naar de vier verdwenen Blimps en moeten de spannendste opdrachten uitvoeren om te bewijzen dat zij 'KCA-waardig' zijn. Onderweg worden zij geholpen door Nederlandse en Vlaamse genomineerden.

Voor Nickelodeon maakten wij 4 afleveringen in de aanloop naar een grote 2 uur durende LIVE-show op 25 maart 2018.

Tweede seizoen 'De Boer & de boer' on-air, online en in de bioscoop

16-01-2018

Na ons succesvolle eerste seizoen van Nespresso's 'De Boer & de boer' (in opdracht van BrandDeli) is vanaf nu het tweede seizoen te zien op tv, online en in de bioscoop. Voor Nespresso maakten wij opnieuw een documentaire met Sacha de Boer. Ditmaal in West-Java. De documentaire is verdeeld in 5 shorts, cuttdowns, promo's, teasers, verdiepingen en een bioscoopversie.

Tweede seizoen 'All I Want For Christmas'

26-11-2017

Na het grote succes in 2016, hebben wij voor LibelleTV een tweede seizoen van 'All I Want For Christmas' mogen produceren. In 'All I Want For Christmas' brengt cabaretier Carolien Borgers haar gasten (Johnny de Mol, Huub van der Lubbe, Joris Linssen en Birgit Schuurman) naar hun kerstbestemming.

Binnenkort te zien op LibelleTV.nl.

Tweede seizoen 'Bart leert'

11-11-2017

Na het succes van onze eerdere Nickelodeon productie 'Bart leert vissen' (in opdracht van BrandDeli) is vanaf vandaag het 'vervolg' op Nickelodeon te zien: 'Bart in de klas'. Voor Nickelodeon produceerde wij in opdracht van BrandDeli (en KPN) 6 afleveringen.

Plan Nederland

05-11-2017

Voor Plan Nederland vlogen wij eind oktober met Sebastiaan Labrie en Pip Pellens naar Bangladesh om de problematiek rond gedwongen kindhuwelijken in beeld te brengen. Vanaf vandaag zijn alle reportages, shorts, commercials, verdiepingen, billboards en triggerfacts te zien op Comedy Central, Discovery Channel, FOX, MTV, National Geographic Channel, Spike, TLC & 24Kitchen

AEG

15-10-2017

Vanaf vandaag zijn de door ons geproduceerde AEG wasmachine commercials te zien op Comedy Central, Discovery Channel, Eurosport, FOX, FOX Sports, MTV, National Geographic Channel en Spike.

BRAUN Steambreaks

02-10-2017

Vanaf vandaag zijn de Steambreaks die wij in opdracht van BrandDeli voor BRAUN hebben geproduceerd te zien voor, tijdens en na de uitzendingen van het nieuwe seizoen Will & Grace.

SPIKE WFL Final16

28-09-2017

Vanaf vandaag is onze video voor de 'WFL FINAL16' op Spike te zien.

Destiny 2

Vanaf vandaag zijn de door ons geproduceerde shorts voor Destiny2 (Activision) in opdracht van BrandDeli op Comedy Central, Discovery Channel, Eurosport, FOX, FOX Sports, MTV, National Geographic Channel en Spike te zien

'De Boer en de boer' winnaar SAN Accent

31-05-2017

De door ons geproduceerde Nespresso-campagne (in opdracht van BrandDeli) 'De Boer en de boer' heeft een SAN Accent gewonnen in de categorie 'FAST MOVING'.

Nieuwe P&O Ferries-campagne on air

28-05-2017

Vandaag is de eerste van de twee door ons geproduceerde 'Ferrytales' shorts live gegaan. Deze is een maand lang te zien op de zenders FOX, MTV en BBC First.

Nieuwe productie voor Libelle TV online: FIT 40+

21-05-2017

Vanaf vandaag is 'FIT 40+' te zien op LibelleTV. In opdracht van LibelleTV/Sanoma mochten wij 15 afleveringen produceren waarin Sander – personal trainer van de sterren, onder wie Bastiaan van Schaik en Albert Verlinde – met de Libelle tv-kijkers aan de slag gaat om weer fit te worden.

Start nieuw seizoen CHEEESE

14-05-2017

Vanaf vandaag is het nieuwe seizoen van CHEEESE te zien op Nickelodeon. In opdracht van Viacom mochten wij 130 afleveringen produceren. 65 afleveringen voor Nederland en 65 afleveringen voor België.

BART LEERT VISSEN vanaf vandaag te zien op Nickelodeon

13-05-2017

Vanaf vandaag is 'Bart leert vissen' te zien op Nickelodeon. In opdracht van BrandDeli en Sportvisserij Nederland mochten wij 4 afleveringen produceren waarin presentator Bart Boonstra les krijgt van viskid Boaz.

Bronzen ESPRIX voor 'De Boer en de boer'

19-04-2017

​De door Moving Art geproduceerde Nespresso-campagne (in opdracht van BrandDeli) 'De Boer en de boer' heeft een bronzen ESPRIX gewonnen.

Kijkcijferrecord voor Kids' Choice Awards

12-03-2017

De door Moving Art geproduceerde 'Kids Choice Awards' (lokale show) hebben Nickelodeon een kijkcijferrecord opgeleverd. De (semi-) liveshow, waarin lokale prijsuitreikingen werden gecombineerd met internationale prijsuitreikingen, werd bekeken door maar liefst 168.000 kijkers (leeftijd 6+). De show behaalde onder kids in de leeftijd 6 tot 12 een marktaandeel van 30,9%.

Please reload